SERWIS
 

Nasza praca nie kończy się po odebraniu zamontowanej instalacji przez Klienta. Odpowiednio staranny, regularny serwis jest kluczem do uzyskania maksymalnej efektywności i wydajności działania instalowanych przez nas urządzeń.

Proponujemy dwa warianty usług serwisowych:

1. Abonamentowy - w ramach miesięcznej opłaty (ustalanej indywidualnie), naszym Klientom gwarantujemy:

• sprzęt zastępczy na czas wymiany w przypadku awarii - dzięki temu umożliwiamy niezakłócone funkcjonowanie systemu podczas prac naprawczych;

• usunięcie usterki w ciągu 48 godzin od otrzymania zgłoszenia, niezależnie od lokalizacji obiektu;

• wsparcie techniczne (obejmujące zarówno pomoc telefoniczną jak i - po uzyskaniu zgody Klienta - zdalne sterowanie systemami), dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

• ekspertyzę uszkodzonego sprzętu (niezbędną np. w wypadku dochodzenia wypłaty odszkodowania przez ubezpieczyciela);

• brak kosztów związanych z dojazdem i roboczogodzinami ekip serwisowych.

2. Bezabonamentowy.

W tym wariancie Klient zwolniony jest z opłaty miesięcznej, jednak każda interwencja ekipy serwisującej związana jest z dodatkowymi kosztami.

 

Z naszego wieloletniego doświadczenia wynika, iż wariant abonamentowy w dłuższej perspektywie czasowej jest bardziej dla Klienta opłacalny.

 

Logo Brembo Logo BP Logo Bosch CCTV Logo Panasonic CCTV Logo SATEL